Sunt acele cuvinte precum cireaşa de pe tort. Ar trebui să ne apropie de brand, să ne facă să ni-l dorim cu puterea gândului şi cu mână liberă la portofel. Nu avem un studiu ca să vedem în ce proporţie e determinant un slogan al unui brand, dar sigur cei care au maşina au zâmbetul pe buze când se urcă la volan.
Sloganurile brand-urilor au funcţii de marketing subliminale şi ar rebui să includă valori ale brand-ului şi aspiraţionale. Sunt panaşul unei mărci în capul clientului.
Am făcut o listă cu sloganurile celor mai cunoscute mărci. Acum, să fim sinceri, din cerctările noastre nu mai e ca pe vremuri, când spotul de la TV se încheia cu Auto Emocion şoptit în ureche rezonant şi excitant. Companiile care produc maşini au sloganuri pentru mai multe căi de comunicare şi distribuţie a reclamelor – TV, radio, online, outdoor. Şi în funcţie de ce comunică în promovare (de la produs la acţiune). Le avem însă pe cele mai cunoscute, cele care ne fac să spunem “a, da, ăsta, corect, de când nu l-am mai auzit …”.
O luăm ca la şcoală, în ordine alfabetică, traduse în limba No. 1 de circulaţie internaţională. La unele dintre mărci am mai adăugat slogane vechi sau pe cele mai cunoscute şi în limba nativă a brand-urilor.
Alfa Romeo – Beauty is not enough
Audi – Keeping ahead through Technology (Vorsprung durch Technik)
BMW – The Ultimate Driving Machine (+ Sheer Driving Pleasure şi The Ultimate Driving Experience)
Citroen – Creative Technology (sau Creative Technologie)
Dodge – Grab Life by the Horns
Fiat – Driven by Passion
Ford – Feel the Difference (+Designed for living. Engineered to last)
Honda – The Power of Dreams
Hyundai – Drive your way (+Prepare to want one)
Infiniti – Accelerating the Future
Jaguar – Unleash a Jaguar (+The Art of Performance)
Jeep – There’s Only One
Kia – The Power to Surprise
Land Rover – Go Beyond
Lexus – The Passionate Pursuit of Perfection
Mercedes – The Best or Nothing
Nissan – Shift
Peugeot – Motion & Emotion
Porsche – There is No Substitute
Renault – Passion for Life
Seat – Auto Emocion
Skoda – Simply Clever
Subaru – Confidence in Motion
Toyota – Let’s Go Places
Volkswagen – a fost Das Auto, acum este simplu … Volkswagen
Volvo – For Life
Dacia – Scandalos de accesibil (pentru Duster)
Acum e momentul să le reluaţi de sus în jos şi să vi-l alegeţi obiectiv pe cel preferat. Atenţie, obiectiv!
Autor Alexandru Banu